Shop Mobile More Submit  Join Login
Catch My Breath :Temporarily Open Collab: by SweetTreachery Catch My Breath :Temporarily Open Collab: by SweetTreachery
Collab between me and ~DeadDevious :3 BUT I will leave it open until ~DeadDevious finishes her part. I thought it would be fun : )
We be cosplaying Vocaloids~
I'm Gumi >w<
I officially hate goggles >X.

Anyways, rules:
~Tell me if you're doing it, and who you're going to cosplay (avoid doing Luka)
~YOU MUST COSPLAY A VOCALOID! This is the point of the collab!
~DO NOT touch my part!
~Credit me for the collab and the basemaker for the base
~Please link back to me!

Done:
1. ~xCloudyx IA [link]
2. ~Poisoned-With-Love Sakine Meiko [link]

Base (c) ~De-Chi-Tai-Bases and !AmuChii-Bases [link]

Gumi (c) Yamaha

Me (c) Myself >.>
Add a Comment:
 
:iconcooli89:
cooli89 Featured By Owner Feb 1, 2013  Hobbyist
[link] MYAAAAAAAAAAAAAAAAH O3O
Reply
:iconsweettreachery:
SweetTreachery Featured By Owner Feb 1, 2013
Yay!
Reply
:iconcooli89:
cooli89 Featured By Owner Feb 1, 2013  Hobbyist
:icongangnamstyleplz:WOOO
Reply
:iconsweettreachery:
SweetTreachery Featured By Owner Feb 1, 2013
GANGNAM STYLE!!!! Lol
Reply
:iconcooli89:
cooli89 Featured By Owner Feb 1, 2013  Hobbyist
HECK YEAH >DDD :iconsuperw00tplz:
Reply
:iconsweettreachery:
SweetTreachery Featured By Owner Feb 1, 2013
XD
Reply
:iconcooli89:
cooli89 Featured By Owner Feb 1, 2013  Hobbyist
Psshhttttt guess what BDD

I am a duck :iconduckplz:
Reply
:iconsweettreachery:
SweetTreachery Featured By Owner Feb 1, 2013
Ahahaha! Lol!
Moo! I'mma goat! :icongiraffeplz:
Reply
(1 Reply)
:iconde-chi-tai-bases:
De-Chi-Tai-Bases Featured By Owner Jan 25, 2013
Thanks for using the base!
Reply
:iconsweettreachery:
SweetTreachery Featured By Owner Jan 25, 2013
^^ Thank you for making it!
Reply
:iconcooli89:
cooli89 Featured By Owner Jan 25, 2013  Hobbyist
Mind if I do this cosplaying as Hatsune Miku~~~ ? x3
Reply
:iconsweettreachery:
SweetTreachery Featured By Owner Jan 25, 2013
Go ahead! ^^
Reply
:iconcooli89:
cooli89 Featured By Owner Jan 25, 2013  Hobbyist
Yay~~

Sankyu~
Reply
:iconsweettreachery:
SweetTreachery Featured By Owner Jan 25, 2013
^^ No problem
Reply
:iconcooli89:
cooli89 Featured By Owner Jan 26, 2013  Hobbyist
Sorry if it takes a while, I am trying new ways to edit bases~~
Reply
:iconsweettreachery:
SweetTreachery Featured By Owner Jan 26, 2013
It's fine ^^ Take your time
Reply
:iconcooli89:
cooli89 Featured By Owner Jan 26, 2013  Hobbyist
Haha alright thankiess~~ <3

And I have a request from my sister > 3 < so I gotta do that D:
Reply
:iconsweettreachery:
SweetTreachery Featured By Owner Jan 27, 2013
Yep .w.
Reply
(1 Reply)
:icondeaddevious:
DeadDevious Featured By Owner Dec 16, 2012
I'm never gonna finish my part so just make it an open collab, get rid of temporarily cause i fucking hate Luka's outfit from that angle....I'm not gonna do it......if you want to see what i did you'll probably say "Nikki I think that looks fine" stop lying to me cause it crap, thats why i labled it that.....I'm sorry i'm not as talented as the other people.....
Reply
:iconsweettreachery:
SweetTreachery Featured By Owner Dec 17, 2012
You give up way too easily...You can do someone else if you want
Reply
:icondeaddevious:
DeadDevious Featured By Owner Dec 17, 2012
im just not gonna do it....
Reply
:iconsweettreachery:
SweetTreachery Featured By Owner Dec 17, 2012
Okay, fine
Reply
:iconpoisoned-with-love:
Poisoned-With-Love Featured By Owner Dec 11, 2012  Hobbyist General Artist
Finished mah part! [link]
Reply
:iconsweettreachery:
SweetTreachery Featured By Owner Dec 12, 2012
:3
Reply
:icongleddz:
Gleddz Featured By Owner Dec 8, 2012
OMG SO CUTE :D Love the googles x3
Reply
:iconsweettreachery:
SweetTreachery Featured By Owner Dec 8, 2012
Thanks! ^^
Reply
:icongleddz:
Gleddz Featured By Owner Dec 8, 2012
goggles* I fail :3
Reply
:iconkohakudragon:
KohakuDragon Featured By Owner Dec 8, 2012  Hobbyist Digital Artist
Stop being talented,Just stop it.
Reply
:iconsweettreachery:
SweetTreachery Featured By Owner Dec 8, 2012
>.<
Reply
:iconkohakudragon:
KohakuDragon Featured By Owner Dec 8, 2012  Hobbyist Digital Artist
:iconstahpplz:
Reply
:iconsweettreachery:
SweetTreachery Featured By Owner Dec 8, 2012
XD lol
Reply
:iconkohakudragon:
KohakuDragon Featured By Owner Dec 8, 2012  Hobbyist Digital Artist
lol
Reply
:iconmrcoolorange:
MrCoolOrange Featured By Owner Dec 8, 2012  Hobbyist Writer
Nice work! and i think you did an excellent job on the goggles!!!
Reply
:iconsweettreachery:
SweetTreachery Featured By Owner Dec 8, 2012
Thank you ^^
They're so hard to do D:
Reply
:iconmrcoolorange:
MrCoolOrange Featured By Owner Dec 8, 2012  Hobbyist Writer
I can bet lol but they turned out very great!
Reply
:iconsweettreachery:
SweetTreachery Featured By Owner Dec 8, 2012
^^
Reply
:iconxcloudyx:
xCloudyx Featured By Owner Dec 8, 2012
aksjdsk, aww darn! D: IF this was an open collab, I would so love to do it. ; w ; You did an amazing job on your part.
Reply
:iconsweettreachery:
SweetTreachery Featured By Owner Dec 8, 2012
Thanks! ^^
I'm sorreh D:
I may think about leaving it open
Reply
:iconxcloudyx:
xCloudyx Featured By Owner Dec 8, 2012
You're welcome. c:
And if you do, please tell me. > w <
Reply
:iconsweettreachery:
SweetTreachery Featured By Owner Dec 8, 2012
Okay ^^
Reply
Add a Comment:
 
×
Download PNG 593 × 536




Details

Submitted on
December 8, 2012
Image Size
34.2 KB
Resolution
593×536
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
680
Favourites
24 (who?)
Comments
72
Downloads
13
×